Márkéta váňová EROTIKA

04.12.2009 14:41

v  Márkétě  váňové se však našla také chyba a svedla erotické videa na Víťu někdo se tomu možná bude smát ale..., začneme od začátku (markéta váňová donesla doškoly eroticke videa byl to (MRDÍK) jak to zístila paní učitelka Markéta se lekla a poslala to na Víťuv mobil když zrovna byla přestávka přes bluetooth a ze svého to odstranila no přece je problém v tom že Tomášek teď kamarádí místo z Víťou tak z markétou no do mé školy šel za učou můj taťka aby mi už nenadávala a aby se to uzavřelo   jenže uče to nedalo a votravovala dál taťka tam šel tedy asi po dvou měsících znovu a trochu konečně vyřešil a uča ze sebe najednou vyhrkla (NO VÝTE JÁ JSEM DĚTEM ŘÍKALA AŤ SI DÁVAJÍ POZOR Z KÝM KAMARÁDÍ) a rodiče Toma Tomovi asi zakázaly kamarádit z Víťou ale pořád říkají NE ale Víťa tomu věřil od začátku protože Tom taťkovi řekl že se nic neděje můj taťkavolal mobilem ale odpověď byla NE a teď už Víme že nezakázaly rodiče Toma ani nevědeli že to je ta Markéta co to donesla do školy říkaly jsme si (snad Tomovi zakázaly aby už nechodila  k Tomovi domů ALE včera zase byla u Toma pořád se chlubý takže vlastně ještě nevíme jak to vlastně je ale Tomáš už začína kamarádit z Víťou no aji před měsícem to tak vypadalo nevím co stoho vyleze takže ještě nevíme jak to je celé a co je pravda a lež jo a ještě abych nezapoměl tak na závěr vím měco řeknu jednou ve škole na mě chtěly počkat a Markéta z Tomem měly něco naplánovaného a Markéta Víííťo mi na tebe dnes počkáme hrozným hlasem řekla no ale věřím že teď už je to lepší doopravdy zkrátka Tom teď kamarádí i z Víťou i z Markétou).